pondělí 13. října 2008

Bombaj: 10.10.2008 – 13.10.2008

Tak po více než třech týdnech v Ladakhu jsme se 10.10.2008 přesunuli přes Delhi do Bombaje. A byl to docela šok – konec klídku (hned během prvních 15 minut po příletu jsem přišla o 100 USD … holt jsem nebyla zcela připravena na nástrahy velkoměsta … moje chyba) a začátek děsivého vedra. Přes den je tu tak 37°C a v noci teplota taky pod 30°C neklesá. A to vlhko …. i na mne je to trochu moc teplíčka, a to je co říct. Všude kolem moře, ale koupat se v něm nedá. Nejvíc peněz od příletu do Bombaje utrácíme za pití, respektive za studené pití. Po dlouhé době jsem měla žízeň, což je u mne více než nezvyklé!!!

Jinak mě Bombaj docela mile překvapila – je tu spousta krásných koloniálních budov a na ulicích je sice ruch, ale ne o moc horší než v jakémkoli jiném 16 mil. městě. Za dva dny pravda člověk nemá šanci Bombaj projít, ale to nejdůležitější jsme viděli, včetně výletu na Elephanta Island do jeskynních chrámů, asi hodinu plavby z města.

Docela jsem z Delhi i Bombaje měla strach a při kupování letenek uvažovala, zda je jen proletět, nebo se v nich přece jen na pár dnů zastavit, když už je ta šance. Pravda je, že na dovolenou bych asi ani do jednoho města na delší dobu nejela, ale jsem moc ráda, že jsme v obou místech tak ty 2 dny zůstali a měli možnost je vidět.

Dneska se přesouváme do Singapore, kde budeme jen jeden den a pak dál na Borneo. Chladněji tam asi nebude, ale snad bude zase klídek a krásné moře, kde by se člověk trochu zchladil.

2 komentáře:

Klára řekl(a)...

Ahojky, tady je take slunicko a to v mnohem prijatelnejsi forme - je nadherne babi leto. Ja jsem v nedeli opet stravila nekolik hodin v novem byte, abych zjistila, ze mi neodteka pracka (nastesti ani nevytekala neprislusnymi otvory), dnes po 2 hodinach marne prace instalatera mamka zjistila, ze pri zapojovani zapomneli vyndat nejaky spunt (a pak proc to netece). Jinak jsem ted na 14 dni v Pardubicich ve skole, mesto se mi hned libilo, pac tu maji pekny bytovy textil a domaci potreby - se mi ty nakupovaci priority trochu zmenili :-). Jo a taky levnejsiho Sira Josepha, zvazuji ze nakoupim. Uz budu koncit. Mej se moc pekne a kdyz uz si v Bombaji zacala pit, tak se v tom neboj pokracovat :-). Zatim ahojky Klara

lucie kellnerova řekl(a)...

ahoj míšo!

právě mi to smazalo duchaplný komentář, tak jen stručně: moc dík za pohled i zprávy na blogu, tvoje cesta vypadá skvěle, dávej na sebe pozor a užívej, co můžeš. moc zdravíme!